Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Any idea on when JY will be posting the review of the June 2016 test? Test 78

Mr.lopezMr.lopez Member
in General 172 karma
hello is there any idea of when JY will be posting the review of the June 2016 test? Test 78

Comments

  • SprinklesSprinkles Alum Member
    11542 karma
    It will be posted before the Sept LSAT date
  • AlexAlex Alum Member
    edited August 2016 23929 karma
    @montaha.rizeq said:
    It will be posted before the Sept LSAT date
    Yup! This is what I have heard. Can't wait....Just ordered my PT78...Whew! Now I have them all :D
  • SprinklesSprinkles Alum Member
    11542 karma
    Lol I'll order mine soon.
  • AlexAlex Alum Member
    23929 karma
    @montaha.rizeq said:
    Lol I'll order mine soon.
    Yeah, not like I will be using mine for 6+ months, but still it feels nice to have all the LSATs now collected. It is like my Pokemon :)
  • Cant Get RightCant Get Right Yearly + Live Member Sage 🍌 7Sage Tutor
    27809 karma
    Amazon brought mine yesterday. Can’t wait to tear into it!
  • SprinklesSprinkles Alum Member
    edited August 2016 11542 karma
    Lol @"Cant Get Right" how are you holding up now that you have Cursed Child in your possession
  • Cant Get RightCant Get Right Yearly + Live Member Sage 🍌 7Sage Tutor
    27809 karma
    Well, I actually decided to reread the whole series before opening Cursed Child @montaha.rizeq . I was already rereading so figured may as well finish. Just started Order, and so far I’ve somewhat maintained my schedule. Somewhat, haha.
  • BinghamtonDaveBinghamtonDave Alum Member 🍌🍌
    8689 karma
    I have had mine for about a week now, maybe a bit longer. Can't wait to discuss it with everyone!
  • SprinklesSprinkles Alum Member
    11542 karma
    @"Cant Get Right" said:
    Well, I actually decided to reread the whole series before opening Cursed Child @montaha.rizeq . I was already rereading so figured may as well finish. Just started Order, and so far I’ve somewhat maintained my schedule. Somewhat, haha.
    LOL omg, you're so close to September, can't lose momentum now...no matter how tempting :D
Sign In or Register to comment.